10 February 2010

Arfango Velvet Shoes

























         


                                                                                                                                                                     
The name "Arfango" comes from harfang des neiges, a white snowy owl considered to be a symbol of good luck.
Employing methods dating back to Florentine crafts of the 15th century,
Arfango began producing made-to-measure luxury leather goods in a small shop in Florence more than 100 years ago.
It quickly became a fave among high society and Italian nobility,peaking as one of Italy's most coveted brands in the '60s. Intrigued by its illustrious past and determined to elevate its elegance to an international scale,
30-something entrepreneur Alberto Moretti relaunched Arfango in 2006.
The velvet shoe, a handmade silk-velvet loafer in a range of neutral and fantastically vibrant colours
(think rich red, royal blue and intense purple).
The fabric's plush finish is prized for the way it changes colour depending on the light.
Beauty in design, opulent materials and timeless style.
Ambassadors of the brand have been, best-dressed-listers Lapo Elkann and Matteo Marzotto, royalty King Juan Carlos of Spain and Prince Charles Prince of Wales, actor Andy Garcia to name a few.
Arfango export manager Thomas Vulliez says,
"Stylistically, they are diversified throughout the fashion spectrum,however they all found something in common with Arfango."





































Το όνομα Arfango βγαίνει από το harfang des neige, μια λεύκη κουκουβάγια του χιονιού,η οποία θεωρείται σύμβολο καλής τύχης.
Χρησιμοποιεί μεθόδους που χρονολογούνται από τις φλωρεντινές τέχνες της αναγέννησης.
Η Arfango ξεκίνησε να φτιάχνει δερμάτινα πολυτελείας sur mesure, σε ένα μίκρο κατάστημα στην Φλωρεντία πριν περισσότερα από 100 χρονιά.
Πολύ γρήγορα έγινε αγαπημένη ανάμεσα στην υψηλή κοινωνία και τους ευγενείς της Ιταλίας.
Φτανοντας να θεωρείται ένα απο τα κορυφαία brand την δεκαετία του 60.
Επηρεασμένο από το λαμπρό παρελθόν και αποφασισμένο  να ανεβάσει την κομψότητα της σε διεθνές επίπεδο.
Ο 30 και κάτι επιχειρηματίας Alberto Moretti επαναλανσάρε την Argango το 2006.
Το βελούδινο υπόδημα ένα χειροποίητο μοκασίνι από μεταξωτό βελούδο σε μια γκάμα από ουδέτερα έως τρομερά έντονα χρώματα(σκεφτείτε πλούσιο κόκκινο, blue royal και βαθύ purple).
Το φινίρισμα του υφάσματος σε κερδίζει από τον τρόπο που αλλάζει το χρώμα ανάλογα με τον φωτισμό.
Κάλλος στον σχεδιασμό, φανταχτερά υλικά και style χωρίς χρόνο.
Πρεσβευτές της μάρκας έχουν υπάρξει μερικοί από τους ποιο καλοντυμένους όπως,
ο Lapo Elcan και ο Matteo Marzotto, μελή βασιλικών οικογενειών, ο βασιλιάς Juan Carlos της Ισπανίας ο πρίγκηπας Κάρολος της Oυαλίας, ο ηθοποιός Andy Garcia και πολλοί άλλοι.
Ο υπεύθυνος εξαγωγών της Argango,Toma Juliet λέει:
"Στιλιστικά είναι όλοι διαφοροποιημένοι στο φάσμα της μόδας, όμως όλοι βρίσκουν κάτι κοινό με την Argango."

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...